Pogwarancyjny serwis Apple

Wieloletnie doświadczenie oraz narzędzia jakimi
nie dysponują inne serwisy pozwalają nam na świadczenie
usług na najwyższym poziomie.

Modernizacja i rozbudowa

Wykonujemy usługi serwisowe związane z modernizacją, rozbudową
i dostosowaniem sprzętu klienta do zmieniających się potrzeb.

Bezpłatna diagnoza oraz
krótki czas realizacji napraw

Serwisujemy komputery Apple, urządzenia iPad / iPhone.
Nasz serwis Apple na wykonane usługi udziela 12 miesięcznej gwarancji.

Modernizacja Mac Pro 4.1/5.1 do 12-core 3.46GHz

Usługa skierowana jest do posiadaczy Mac Pro 4.1 oraz 5.1

Uzyskaj niezwykle wysoką wydajność 12 rdzeni Mac Pro, akcelerację współczesnych kart GPU oraz komfort pracy z systemem i aplikacjami zainstalowanymi na szybkich dyskach SSD przy ułamku kosztów inwestycji w nowy Mac Pro model 2014. Dodatkowo zachowasz możliwości elastycznej rozbudowy konfiguracji oraz komfort pracy związany ze starą obudową…


W ramach modernizacji klient uzyskuje w pełni funkcjonalny Mac Pro 5.1:




    • – bardzo wydajną konfigurację 12-core 3.46GHz

    • – 24GB / 48GB / 64GB / 96GB / 128GB pamięci RAM 1333MHz

    • – szybkie dyski SSD na system i aplikacje

    • – bardzo wydajne, współczesne karty graficzne GPU NVidia GeForce serii 800/900/Titan X

    • – możliwość korzystania ze współczesnych interface’ów USB 3.0 5G / eSATA 6G / miniSAS 6G



Zainteresowanych prosimy o kontakt w sprawie wyceny indywidualnej konfiguracji.


Specjalizacja i zakres usług serwisowych

Specjalizacja


Nasz serwis specjalizuje się w naprawach urządzeń po zalaniu, zawilgoceniu oraz rozbiciu czyli fizycznym uszkodzeniu w wyniku upadku lub uderzenia. Dotyczy to zarówno urządzeń mobilnych Apple jak i komputerów przenośnych i stacjonarnych.


Każdy serwisowany przypadek traktowany jest indywidualnie. Jeśli możliwa jest naprawa uszkodzonych elementów serwis dokonuje koniecznych czynności. W przypadku nie możności dokonania naprawy dany element zostaje wymieniony na nowy, pozbawiony wady.


Doświadczenie serwisowe pozwala nam na osiągnięcie bardzo wysokiej skuteczności w/w napraw.




Zakres usług


– regeneracja / czyszczenie matryc LCD w iMac 20″, 21.5″, 24″, 27″ zabrudzonych kurzem, pleśnią, itd.

– naprawa / wymiana płyt głównych

– naprawa / wymiana elementów elektronicznych

– wymiana / lutowanie BGA układów graficznych, chipsetów, procesorów

– naprawa / wymiana układów zasilania

– wymiana klawiatur, trackpadów, touchpadów

– wymiana matryc LCD / LED

– wymiana napędów SD

– wymiana elementów obudowy w tym klap LCD, topcase, bottomcase

– wymiana wentylatorów i układów chłodzenia

– wymiana nośników pamięci HDD/SSD oraz pamięci RAM

– wymiana szyb i paneli dotykowych

– wymiana baterii

– wymiana taśm i guzików

– czyszczenie i konserwacja wnętrza


Cennik napraw produktów Apple

Sprzęt komputerowy




W przypadku napraw sprzętu komputerowego Apple precyzyjna i wiążąca wycena kosztów danej naprawy jest otrzymywana na drodze bezpłatnej diagnozy.



Instalacja, konfiguracja, usuwanie szkodliwego oprogramowania




– usuwanie złośliwego oprogramowania typu: trojan, adware, virus, np. MacKeeper, bez utraty danych i reinstalacji systemu: 250 zł brutto


– reinstalacja systemu OS X w wybranej wersji: 123 zł brutto


– migracja danych (np. przy wymianie dysku na nowy): 150 zł brutto


– przywracanie prawidłowego działania poczty w programach typu Mail, Outlook: w oparciu o indywidualną wycenę, typowo w granicach 300 – 600 zł brutto.



iPad Pro




iPad Pro 12,9″ / 9,7″ 


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą 12,9″ (jeden element): 1.390 zł brutto


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą 9,7″ (jeden element): 1.190 zł brutto




iPad Air / Air 2




iPad Air 2


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 1.190 zł brutto


iPad Air


– wymiana ekranu LCD: 690 zł brutto


– wymiana warstwy dotykowej z szybą: 390 zł brutto



iPad 2 / 3 / 4




iPad 2/3/4


– wymiana ekranu LCD: 490 zł brutto


– wymiana warstwy dotykowej z szybą: 290 zł brutto


– wymiana baterii: 250 zł brutto


– wymiana tylnej obudowy: 490 zł brutto


– wymiana gniazda ‚jack’ / HF: 250 zł brutto


– wymiana przycisku wibracji: 250 zł brutto


– wymiana przycisku głośności: 250 zł brutto


– wymiana przycisku ‚power’: 200 zł brutto


– wymiana mikrofonu: 250 zł brutto


– wymiana głośnika: 250 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wgranie nowego oprogramowania: 123 zł brutto



iPad Mini / Mini Retina




iPad Mini Retina 3


– wymiana ekranu LCD: 890 zł brutto


– wymiana warstwy dotykowej z szybą: 390 zł brutto



iPad Mini Retina 2


– wymiana ekranu LCD: 490 zł brutto


– wymiana warstwy dotykowej z szybą: 390 zł brutto



iPad Mini 1


– wymiana ekranu LCD: 390 zł brutto


– wymiana warstwy dotykowej z szybą: 290 zł brutto


– wymiana baterii: 250 zł brutto


– wymiana tylnej obudowy: –


– wymiana gniazda ‚jack’ / HF: –


– wymiana przycisku wibracji: 250 zł brutto


– wymiana przycisku głośności: 250 zł brutto


– wymiana przycisku ‚power’: 250 zł brutto


– wymiana mikrofonu: –


– wymiana głośnika: –


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wgranie nowego oprogramowania: 123 zł brutto


iPhone 6 / 6S / 7




iPhone 7 Plus


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 690 zł brutto


– wymiana baterii: 290 zł brutto


– wymiana głośnika: 250 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wymiana kamery przedniej: 390 zł brutto


– wymiana kamery tylnej: 590 zł brutto



iPhone 7


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 690 zł brutto


– wymiana baterii: 290 zł brutto


– wymiana głośnika: 250 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wymiana kamery przedniej: 390 zł brutto


– wymiana kamery tylnej: 490 zł brutto



iPhone 6S Plus


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 590 zł brutto


– wymiana telefonu na nowy: 1.490 zł brutto



iPhone 6S


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 590 zł brutto


– wymiana telefonu na nowy: 1.490 zł brutto



iPhone 6 Plus


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 490 zł brutto


– wymiana telefonu na nowy: 1.490 zł brutto



iPhone 6


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej z szybą (jeden element): 450 zł brutto


– wymiana telefonu na nowy: 1.340 zł brutto


– wymiana przycisku ‚home’: 250 zł brutto


– wymiana baterii: 250 zł brutto


– wymiana przycisku ‚power’: 250 zł brutto


– wymiana głośnika: 240 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wymiana mikrofonu: 250 zł brutto


iPhone 5SE / 5S / 5




iPhone SE


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej (jeden element): 350 zł brutto



iPhone 5S


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej (jeden element): 290 zł brutto


– wymiana przycisku ‚home’: 250 zł brutto


– wymiana aparatu na nowy: 1.150 zł brutto



iPhone 5


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej (jeden element): 250 zł brutto


– wymiana przycisku ‚home’: 190 zł brutto


– wymiana baterii: 210 zł brutto


– wymiana tylnej obudowy: 580 zł brutto


– wymiana gniazda ‚jack’ / HF: 250 zł brutto


– wymiana przycisku wibracji: 230 zł brutto


– wymiana przycisku głośności: 230 zł brutto


– wymiana przycisku ‚power’: 230 zł brutto


– wymiana mikrofonu: 190 zł brutto


– wymiana głośnika: 190 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 250 zł brutto


– wgranie nowego oprogramowania: 123 zł brutto


iPhone 4S / 4




iPhone 4/4S


– wymiana ekranu LCD + warstwy dotykowej (jeden element): 190 zł brutto


– wymiana przycisku ‚home’: 190 zł brutto


– wymiana baterii: 190 zł brutto


– wymiana tylnej obudowy: 190 zł brutto


– wymiana gniazda ‚jack’ / HF: 170 zł brutto


– wymiana przycisku wibracji: 190 zł brutto


– wymiana przycisku głośności: 190 zł brutto


– wymiana przycisku ‚power’: 190 zł brutto


– wymiana mikrofonu: 190 zł brutto


– wymiana głośnika: 190 zł brutto


– wymiana gniazda ładowania: 190 zł brutto


– wgranie nowego oprogramowania: 123 zł brutto


 


Naprawy po zalaniu lub też naprawy wymagające skomplikowanej diagnozy podlegają indywidualnej wycenie.


 


Modernizacja i rozbudowa

Instalacja dysku SSD



– znacząco przyspiesz uruchamianie komputera, pracę systemu i aplikacji

– skorzystaj z wydajności oferowanej przez wysokiej klasy dyski SSD SATA III o wydajności powyżej 520MB/s

– w zależności od posiadanego modelu Maca możliwa jest instalacja dysku SSD w miejsce obecnego lub nawet dodatkowego dysku SSD w miejsce napędu




Zwiększenie ilości pamięci RAM



– zwiększ wydajność użytkowanych aplikacji lub też korzystaj z możliwości pracy w wielu oknach lub z wieloma aplikacjami na raz dzięki posiadaniu większej ilości pamięci RAM




Zwiększenie ilości wewnętrznej pamięci masowej HDD



– zwiększ pojemność wewnętrznej pamięci masowej przy jednoczesnym zwiększeniu jej wydajności

– skorzystaj z wydajności oferowanej przez dyski HDD współczesnej generacji: SATA III, 7200rpm




Modernizacja linii Mac Pro 4.1 / 5.1



– zmodernizuj swojego Mac Pro 4.1/5.1 do modelu Mac Pro 5.1 i skorzystaj z wydajności 12-core 3.46GHz

– wsparcie dla pamięci RAM 1333Mhz do 128GB

– zastosuj ultrawydajne karty graficzne GPU współczesnej generacji GeForce 700 / 900 / Titan

– zwiększ funkcjonalność poprzez instalację dodatkowych kart rozszerzeń: USB 3.0 / eSATA / video

– pełna aktualizacja firmware do wersji Mac Pro 5.1


Odzyskiwanie danych

Odzyskiwanie danych z nośników uszkodzonych logicznie


Odzyskujemy dane utracone w przypadku uszkodzeń logicznych nośników dysków HDD / SSD powstałych wskutek:

– uszkodzeń systemu operacyjnego,

– uszkodzeń tablicy partycji

– działania wirusów

– przypadkowego formatowania

– przypadkowego usunięcia danych


Diagnoza w przypadku tego typu uszkodzeń jest bezpłatna i trwa typowo 1-3 dni roboczych.

Po diagnozie klient otrzymuje informacje odnośnie ceny oraz możliwości i zakresu danych do odzyskania.

Koszt odzyskania danych utraconych w przypadku usterki logicznej mieści się w granicach 300 – 600 zł netto + VAT




Odzyskiwanie danych z nośników uszkodzonych fizycznie


Jako partner wiodącej na rynku firmy odzyskującej dane KrollOnTrack odzyskujemy także dane utracone w wyniku fizycznej usterki nośnika:

– uszkodzenia głowic dysku

– uszkodzenia silnika dysku

– uszkodzenia elektroniki / elementów sterujących

– uszkodzenia talerzy magnetycznych w przypadku dysków HDD / kości pamięci w przypadku dysków SSD


W przypadku fizycznych uszkodzeń nośników koszty wyglądają następująco:



– diagnoza standardowa: wiąże się z kosztem 369 zł brutto i zajmuje typowo ok. 7 dni roboczych  / koszty odzyskania zaczynają się od 1.845 zł brutto / odzyskanie danych trwa typowo kolejne 14 dni roboczych


– diagnoza przyspieszona: wiąże się z kosztem 738 zł brutto i zajmuje typowo ok. 3 dni roboczych  / koszty odzyskania wg wyceny / odzyskanie danych typowo ok. 3 kolejnych dni roboczych


– diagnoza ekspresowa: wiąże się z kosztem 1.845 zł brutto i zajmuje do kilku godzin / koszty odzyskania wg wyceny / odzyskanie danych typowo w kolejne kilkanaście godzin


Naprawy z ubezpieczenia

Naprawy wykonywane w oparciu o umowy ubezpieczeniowe


Klientów chcących dokonać naprawy której koszty pokrywa ubezpieczyciel uszkodzonego sprzętu zapraszamy na bezpłatną diagnozę i ekspertyzę urządzeń. Po wykonaniu diagnozy klient otrzymuje ekspertyzę powstałych uszkodzeń wraz z kosztorysem ewentualnej naprawy z rozbiciem na części oraz robociznę. Do naprawy przystępujemy po akceptacji wyceny przez ubezpieczyciela.


Współpracujemy z wiodącymi ubezpieczycielami na rynku: PZU, Warta, Allianz, Hestia, Generali, AXA, Uniqa.


Wykaz serwisowanego sprzętu Apple

Wykaz serwisowanego sprzętu


– MacBook wszystkie modele

– MacBook Pro wszystkie modele

– iMac z procesorami Intel wszystkie modele

– Mac Mini z procesorami Intel wszystkie modele

– Mac Pro wszystkie modele

– iPhone wszystkie generacje

– iPad wszystkie generacje

– iPod tylko linia Touch


Nie przyjmujemy sprzętu generacji G3/G4/G5 z uwagi na brak części serwisowych.


Gwarancja i regulamin serwisu

Gwarancja i regulamin serwisu


Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują pomiędzy firmą TechMaq a Zleceniodawcą.


1. Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują pomiędzy firmą TechMaq Konrad Popławski, 02-679 Warszawa, Smoluchowskiego 5/74, NIP: 521-314-17-15 zwanym dalej TechMaq a Zleceniodawcą.


2. Pozostawiając sprzęt w serwisie TechMaq i odbierając pokwitowanie naprawy Zleceniodawca akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.


3. TechMaq nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dane pozostawione na dysku twardym lub innych nośnikach znajdujących się w sprzęcie przyjętym do naprawy.


4. TechMaq zastrzega sobie prawo zwrotu nie naprawionego sprzętu z objawami innymi niż został przyjęty z uwagi na samopostępujące uszkodzenia wynikające z korozji, zalania, przepięcia, itd.


5. Serwis TechMaq udziela 12-miesięcznej gwarancji na naprawione i/lub wymienione w trakcie czynności serwisowych części. W szczególnych przypadkach okres gwarancji jest ustalany indywidualnie.


6. Gwarancją TechMaq nie zostają objęte części nie będące przedmiotem usługi serwisowej.


7. Gwarancja TechMaq zostaje automatycznie anulowana w momencie stwierdzenie naruszenia plomb gwarancyjnych TechMaq lub ingerencji osób trzecich.


8. Serwis TechMaq nie ponosi odpowiedzialności za usterki zatajone lub nie ujawnione przez Zleceniodawcę podczas przyjmowania sprzętu do serwisu.


9. Uszkodzone części wymienione w trakcie usługi serwisowej nie są zwracane Zleceniodawcy po zakończeniu realizacji usługi serwisowej.


10. Diagnoza i wycena usługi serwisowej są bezpłatne.


11. Czas realizacji usługi jest uzależniony od dostępności części serwisowych i typowo nie przekracza 10 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach uzależnionych od dostępności części u producentów i dostawców czas ten może ulec wydłużeniu.


12. Zwrot urządzenia przyjętego do serwisu następuje po okazaniu przez Zleceniodawcę oryginału potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu. Wersja elektroniczna niniejszego dokumentu nie będzie honorowana i nie jest podstawą do zwrotu urządzenia Zleceniodawcy.


13. Po upływie 180 dni od dnia poinformowania Zleceniodawcy o zakończeniu serwisowania urządzenia Zleceniodawcy naliczana jest opłata w wysokości 5 zł za dzień za składowanie urządzeń w serwisie TechMaq.


14. Po upływie 365 dni od dnia poinformowania Zleceniodawcy o zakończeniu serwisowania urządzenia Zleceniodawcy nieodebrane urządzenia są utylizowane, a Zleceniobiorca zrzeka się wszelkich praw do powierzonego TechMaq urządzenia.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie, w niniejszym dokumencie, danych osobowych do celów niezbędnych do realizacji usługi serwisowej (zgodnie z Dz.U. nr 133 poz. 883).


Serwis Apple - punkt przyjęć i procedura serwisowa

Uszkodzony sprzęt należy dostarczać osobiście lub przesyłką kurierską na adres salonu:


TechMac Salon Apple

00-544 Warszawa

ul. Wilcza 31


Każdy przyjmowany do serwisu sprzęt podlega następującej procedurze serwisowej:


– bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy: typowo 1-2 dni robocze. W szczególnych przypadkach takich jak np. zalanie diagnozowanie przeważnie ulega wydłużeniu do 2-4 dni roboczych lub dłużej.


– kontakt z klientem celem ustalenia decyzji odnośnie serwisowania sprzętu


– wykonanie czynności serwisowych mających na celu naprawę sprzętu zgodnie z ustaleniami z klientem lub też zwrot nie naprawionego sprzętu do klienta bez kosztów. Czas wykonania czynności serwisowych jest uzależniony od stopnia skomplikowania naprawy oraz dostępności części zamiennych. Typowy czas naprawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych.


Serwis dokłada wszelkich starań, aby całość procedury serwisowej nie przekroczyła 5 dni roboczych.


Kontakt

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 20:00

serwis apple warszawa
+22 628-21-83
+22 628-75-45
serwis apple warszawa
Warszawa - Centrum
ul. Wilcza 31, 00-544
serwis apple warszawa
info@techmac.pl