1/5 Numer seryjny lub IMEI

W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową.

Nie wiesz jak znaleźć nr seryjny?
Skorzystaj ze szczegółowego opisu.

2/5 Dane sprzętu

Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz.

Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.

3/5 Dane właściciela

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu.

Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny.



4/5 Metoda wysyłki

Zdecyduj czy chcesz skorzystać z naszych metod wysyłki, czy wysłać sprzęt na własną rękę. Skorzystanie z usługi w przypadku wykonania naprawy jest bezpłatne.

W poniższym formularzu możesz również wprowadzić adres na który odeślemy produkt po wykonaniu działań serwisowych.

5/5 Usługi dodatkowe

Wybierz czy sprzęt ma być diagnozowany w trybie normalnym czy chcesz pominąć kolejkę i w ten sposób oszczędzić czas (usługa dodatkowo płatna 50 zł).

Jeśli posiadasz, możesz również podać kod rabatowy.